2020. October 26., Monday| Dömötör, Armand, Örs
Koronavírus tájékoztatás 2020. 10. 23
A mai napon újabb pozitív teszt igazolta a COVID-19 vírus jelenlétét. Minden kedves itt élőt arra kérek, hogy tartsuk be a szigorodó járványügyi előírásokat! Azokat, akik megfertőződtek támogassuk a mielőbbi gyógyulás érdekében!
Ajánlattételi felhívás a 2019. évi Önkormányzati feladatellátást szolgáló fejlesztések támogatására kiírt pályázaton belül belterületi út felújítására
Ajánlattételi felhívás a 2019. évi Önkormányzati feladatellátást szolgáló fejlesztések támogatására kiírt pályázaton belül belterületi út felújítására Tiszacsege Város Önkormányzata (továbbiakban: Ajánlatkérő) a BMÖFT/5-20/2019. iktatószámú miniszteri döntés értelmében pályázatot nyert az „Önkormányzati feladatellátást szolgáló fejlesztések támogatására” megnevezésű pályázat keretén belül belterületi út felújítására.
Tájékoztatás a Család-és Gyermekjóléti Szolgálat által a hátrányos helyzetű lakosság számára tervezett adományosztással kapcsolatban
Adományozás időpontja: 2020.10.22. 14.00 órától. Helyszíne: 4066 Tiszacsege, Fő u. 71. (Kommunális Szolgáltató épülete). Adományok típusa: Használt ruha (lakossági felajánlás), élelmiszercsomag (300 db), egytálétel (300 adag)
Tájékoztatás az Október 23-i ünnepségről
Az 1956-os forradalom és szabadságharc alkalmából a járványügyi helyzetre való tekintettel idén, 2020. október 23-án 10:00-órától az ünnepség csak részben kerül megrendezésre.
Tájékoztatás a szünidei gyermekétkeztetés igénybevételének lehetőségéről (2020/2021-es tanév)
Tiszacsegei Polgármesteri Hivatal tájékoztatja a Tisztelt szülőt/törvényes képviselőt, hogy a hátrányos, halmozottan hátrányos helyzetű gyermek részére ingyenesen biztosítja, 5 hónapos kortól 18 éves korig, az őszi, téli, tavaszi tanítási szünetben, valamint a nyári tanítási szünet időtartama alatt legalább 43 munkanapon keresztül.
E.ON üzemszünet értesítő
Áramszünet ideje: 2020.10.20., 9:00-16:00ig.
Tiszacsege település szavazatszámláló bizottságainak összetétele a 2020. október hó 18. napon esedékes időközi önkormányzati választáson
Tiszacsege település szavazatszámláló bizottságainak összetétele a 2020. október hó 18. napon esedékes időközi önkormányzati választáson
Koronavírus tájékoztatás
A koronavírus-fertőzés terjedésének megelőzése és a megbetegedések elkerülése érdekében kérjük, fogadja meg az alábbi tanácsokat.
Koronavírussal kapcsolatos legfrissebb információk 2020. 10. 12.
Tájékoztatom Önöket, hogy településünkön is megjelent a koronavírus, jelenleg 1 fő koronavírusra pozitívan tesztelt lakost illetően van hivatalos információnk Dr. Gadóczi István háziorvos által.
Tájékoztatás a választás napi étkeztetésről
Hivatalosan tájékoztatom Önöket, hogy a híresztelésekkel ellentétben Tiszacsege Város Önkormányzata a 2020. október 18. napjára feloszlatás következtében kitűzött időközi helyi önkormányzati választáson biztosítja mind a 85 fő (választottak és delegáltak – HVI, HVB, SZSZB) részére a napi étkeztetést.
Idősek napja 2020
Városi Idősek Napján köszöntöttük Tiszacsege nagyszerű idős lakóit. A hangulatért Tarnai Kiss László és fia, Marci valamint kiváló zenésztársuk, Tibi volt a felelős ✌️A szokásos, rendkívül színvonalas, hangulatos műsort kaptunk, amelyben a legnagyobb élmény a magyar nóták közös éneklése volt.
Ebzárlat és legeltetési tilalom elrendelése
A Hajdú-Bihar Megyei Kormányhivatal Hajdúböszörményi Járási Hivatala (a továbbiakban: Járási Hivatal) részéről hivatalból indult eljárás során elsőfokú élelmiszerlánc-felügyeleti hatósági jogkörben eljárva meghozták az alábbi határozatot.
Afrikai sertéspestis miatt szigorúan korlátozott terület bővítését elrendelő határozat
A Hajdú-Bihar Megyei Kormányhivatal eljáró Élelmiszerlánc-biztonsági és Földhivatali Főosztály Élelmiszerlánc-biztonsági és Állategészségügyi Osztály elsőfokú élelmiszerlánc-biztonsági és állategészségügyi hatósági jogkörében eljárva meghozták az alábbi határozatot:....
Bursa Hungarica Felsőoktatási Önkormányzati Ösztöndíjpályázat
Tiszacsege Város Önkormányzata az Emberi Erőforrások Minisztériumával együttműködve, az 51/2007. (III. 26.) Kormányrendelet alapján ezennel kiírja a 2021. évre a Bursa Hungarica Felsőoktatási Önkormányzati Ösztöndíjpályázatot.
Tájékoztatás a Tiszacsegei Termálfürdő téli nyitvatartási rendjéről
2020. október 5-től (hétfőtől) kezdődően a Tiszacsegei Termálfürdő átáll a téli nyitvatartási rendre.
Tiszacsege legidősebb lakójának köszöntése az Idősek Világnapja alkalmából
Az Idősek Világnapja alkalmából Bartha Jánosné alpolgármester asszonnyal köszöntöttük városunk legidősebb lakóját, a 99 éves Végh Gyuláné Erzsike nénit.
Idősek Napja 2020
Szeretettel várom Önöket 2020. október 9-én (pénteken) a Szolgáltató Csarnokban, ahol Tarnai Kiss László nótaénekes műsora után egy finom vacsorával látjuk vendégül a tisztelt szépkorúakat!
Koronavírus tájékoztató (2020. 09. 30.)
Bizonyára már Önök is értesültek arról, hogy a koronavírus-járvány már elérte a környező településeket. Ennek kapcsán polgármesteri kötelességem és egyben felelősségem is tájékoztatni Önöket arról, hogy az elkövetkező időszakban fokozottan figyeljenek oda a higiéniai és távolságtartási szabályok betartására, a szájmaszk helyes használatra.
Tájékoztatás Képviselő-testületi üléssel kapcsolatosan megjelent értesülésekről
A következő hivatalos tájékoztatást kívánom adni Önöknek a felmerült, időközi választást megelőző hangulatkeltéssel kapcsolatosan.
Humán szolgáltatások fejlesztése Hajdúnánáson és vonzáskörzetében
A pályázat céljai a társadalmi felzárkózás érdekében, a területi különbségek csökkentése, a minőségi humán közszolgáltatásokhoz való hozzáférés javítása, továbbá a helyi esélyegyenlőségi programokban feltárt problémák komplex, a helyi közösségekre és erőforrásokra alapuló kezelését célzó területi hatókörű fejlesztési programok megvalósításának támogatása.

Mayor's office

Created at: 7 months ago | Updated at: 3 months ago

Polgármester: Fekete Gergő
Alpolgármester: Bartha Jánosné
Jegyző: Dr. Bobkó Péter


Elérhetőség: 4066 Tiszacsege, Kossuth utca 5.
E-mail: hivatal.tiszacsege@gmail.com
Telefon/Fax: 

  • +36 52 588-400 
  • +36 52 588-405

 


ÜGYFÉLFOGADÁSI REND

Fekete Gergő polgármester:

  • pénteken 8:00 - 12:00-ig.

Dr. Bobkó Péter jegyző:

  • pénteken 8:00 -12:00-ig.

Polgármesteri hivatal:

  • Hétfő: 8:00 - 12:00-ig
  • Kedd: nincs ügyfélfogadás 
  • Szerda: 13:00 - 16:00-ig
  • Csütörtök: 8:00 - 12:00-ig kivéve hatósági iroda (adó, szociális és műszaki iroda)
  • Péntek: 8:00 - 12:00-ig

Kormányablak:

  • Hétfő: 8:00 – 18:00-ig
  • Kedd: 8:00 – 16:00-ig
  • Szerda: 8:00 – 18:00-ig
  • Csütörtök: 8:00 – 16:00-ig
  • Péntek: 8:00 – 12:00-ig

Pénztári nyitva tartás:

  • Hétfő: 8:00 -12:00-ig
  • Csütörtök: 8:00 -12:00-ig

Falugazdász ügyfélfogadási rendje:

  • Hétfő: 8:00 - 16:00-ig
  • Kedd: 8.00 - 16:00-ig

A Szociális iroda ügyfélfogadási rendje:

  • Hétfő: 8:00 - 12:00-ig
  • Kedd: nincs ügyfélfogadás
  • Szerda: 13:00 - 16:00-ig
  • Csütörtök: nincs ügyfélfogadás
  • Péntek: 8:00 - 12:00-ig

 


ÜGYINTÉZŐ IRODÁK

Polgármesteri Hivatal   Közvetlen szám Hivatali mellék
Telefon   52 588-400  
Fax   52 588-405  
       
Titkárság   52 588-405  
Fekete Gergő I.em. polgármester  
Dr. Bobkó Péter I. em. jegyző 121
Eszenyi Petra I.em. titkársági előadó 122
       
       
Kissné Simon Éva I. em. munkaügyi ügyintéző 128
Bényei Dóra Fsz. ügykezelő 113
Oláh Ferenc I.em. informatikus 130
       
Pénzügyi Csoport   52 588-400  
Langó Józsefné I.em. irodavezető 125
Fekete Gézáné Fsz. pénztáros 112
Remenyik Sándorné I.em pénzügyi ügyintéző 124
Budai Béla I.em pénzügyi ügyintéző 124
Lévainé Borsos Mónika I.em pénzügyi ügyintéző 126
Czékus Éva I.em pénzügyi ügyintéző 126
       
Igazgatási iroda   52 588-400  
Budainé Simon Erika I.em.    

Dr. Lajter Zoltán

I.em.

hatósági irodavezető

129

Vásári Krisztina

Kun-Kóti Erika

Fsz.

Fsz.

adóügyi ügyintéző

adóügyi ügyintéző

117

117

Tóth Andrea I.em. anyakönyvvezető 127
Tóth Dóra Fsz. szociális ügyintéző 131
Siposné Csőke Éva Fsz. szociális ügyintéző 131
Berecz Klaudia Fsz. műszaki ügyintéző 116

 


ÜGYSEGÉDLET

Talált tárgyakkal kapcsolatos eljárási rendről szóló tájékoztatás

 


ELEKTRONIKUS ÜGYINTÉZET

Az Integrált Kistérségi e-Közigazgatási Rendszer (IKeR) jelentős segítséget nyújt az ügyfeleknek a hatósági ügyintézés terén. Az elektronikus ügyintézés hivatali munkaidőtől függetlenül, bárki számára, a nap huszonnégy órájában, a hét valamennyi napján otthonról elérhető, jelentősen megkönnyítve ezzel az ügyfelek helyzetét.
Az ügyintézés folyamata, illetve technikai feltételei a NAV-nál (korábbi APEH) már kialakult és bevált elektronikus adóbevallás gyakorlatát követi, alkalmazása könnyen elsajátítható bárki számára, a legalapvetőbb számítógép felhasználói ismereteknél komolyabb tudás nélkül.

  • Előfeltételek:

    A szolgáltatások igénybevétele mindösszesen a központi ügyfélkapun történő regisztrációt és a társulási portálon való első bejelentkezéskor az azonosító adatok megadását igényli az ügyfél részéről az alábbi módon: A központi ügyfélkapu létesítése személyes megjelenéssel történik a körzetközponti feladatokat ellátó jegyző által működtetett okmányirodában. Személyes megjelenés esetén csak a személyazonosság igazolására, e-mail cím és felhasználói név megadására van szükség. Az ügyfél a felhasználói neve mellé jelszót kap. Ezzel létrejön a magánszemély személyes ügyfélkapuja. A központi regisztrációt követően a http://www.e-tarsulas.hu honlapon, az aktuális település oldalán, az ügyfélkapun való első belépéskor meg kell adnia az ügyfélnek a szükséges adatait, elérhetőségét a későbbi ügyintézéshez.
     
  • Technikai:

    A központi regisztrációt, illetve a helyi azonosítást követően elektronikus ügyindításra a www.e-tarsulas.hu oldalon, a település neve alatt van lehetőség. Az ügyfélkapu linkre kattintva a központi ügyfélkapun keresztül az ügyfél beléphet a rendszerbe, a központi regisztráció során kapott jelszóval illetve felhasználói névvel. A belépést követően kiválaszthatja az általa intézni kívánt ügy ügyindító nyomtatványát. A kiválasztott nyomtatvány ’jar’ állományú file-ját le kell töltenie az ügyfélnek a saját gépére. Az elektronikus ügyintézés előfeltétele, hogy az ügyfél számítógépén telepítve legyen az Általános nyomtatványkitöltő (ÁNYK) keretprogram , mely a www.apeh.hu oldalról érhető el. Csak ezzel a programmal lehet megnyitni és kitölteni az ügyindító nyomtatványt. Ezt követően az ügyfél kétféle módon küldheti el a hivatalnak elektronikusan a kérelmét: 1. a saját gépére telepített abevjava programon keresztül megnyitja a nyomtatványt, megfelelően kitölti, majd „a nyomtatvány küldése az ügyfélkapun keresztül” menüpont segítségével beküldi, 2. vagy az abevjava programmal kitöltött nyomtatványt lementi ’KR’ állományban a saját számítógépére, majd a www.magyarorszag.hu oldalon keresztül, az ügyfélkapun felhasználói nevével és jelszavával belépve feltölti a központi rendszerbe.

 


SZABÁLYZAT

MÁSOLATKÉSZÍTÉSI SZABÁLYZAT (PDF)