2020. June 04., Thursday| Bulcsú, Kerény, Kerubin
Tájékoztatás a helyi önkormányzati választás óta eltelt időszak alatti első nyertes pályázatról
Döntés született a TOP-2.1.3-16 Települési környezetvédelmi infrastruktúra-fejlesztések című pályázatban.
E.ON üzemszünet értesítő
Áramszünet helye: Tiszacsege. Áramszünet ideje: 2020.06.29., 09:30-16:00 óra között.
Tájékoztatás a Tiszacsegei Termálfürdőről
A Tiszacsegei Termálfürdő a korábban kihirdetettekkel ellentétben a COVID-19 járvány kapcsán hozott intézkedések miatt nem nyit meg.
E.ON üzemszünet értesítő
Áramszünet helye: Tiszacsege, Nagymajor. Áramszünet ideje: 2020.06.19., 09:00-16:00 óra között
Tájékoztatás a Fonyódligeti üdülő foglalási határidejéről
Fonyódligeti üdülőbe 2020. május 31. napjáig tehetik meg.
Szünidei gyermekétkeztetés igénybevételének lehetőségéről
Tiszacsege Város Önkormányzatának Jegyzője tájékoztatja a Tisztelt szülőt/törvényes képviselőt, hogy a gyermekek védelméről és a gyámügyi igazgatásról szóló 1997. évi...
Afrikai sertéspestis miatt fertőzött terület bővítését elrendelő határozat
Az egyes tagállamokban előforduló afrikai sertéspestissel kapcsolatos járványügyi intézkedésekről, és a 2014/178/EU végrehajtási határozat hatályon kívül helyezésére szóló 2014/709/EU...
Tájékoztatás a veszélyhelyzet alatti engedélykötelezettségről, és az ellenőrzött bejelentésekről
Tájékoztjuk a tisztelt tiszacsegei lakosságot, hogy a 2020. május 18. napjától hatályos 191/2020. (V. 8.) Korm. rendelet a veszélyhelyzet idejére a jegyzői hatáskörbe tartozó államigazgatási eljárás esetén is a korábbi hatósági...
Virágos balkonok, virágos kertek címen meghírdetett pályázati lehetőség versenyfelhívás
A lakosságnak szóló virágosítási pályázat célja, hogy jó minőségű fotókon keresztül mutassa meg, hogy milyen dísznövényeket, egynyári- és évelő virágokat, fűszernövényeket, dézsás növényeket ültettek közvetlen környezetükben az emberek
Képviselő-testületi ülés 2020. május 07.
Képviselő-testületi ülés 2020. május 07.
Babakötvényes számlanyitás Ügyfélkapun keresztül
Amennyiben gondoskodni szeretne gyermeke jövőjéről, és ezért Babakötvényt kíván vásárolni, akkor az Ügyfélkapun keresztül (Magyarország.hu) már otthonról is megnyithatja gyermeke részére az ehhez szükséges Kincstári Start-értékpapírszámlát.
E.ON üzemszünet értesítő
Tisztelt Lakosság! Az E.ON Hungária Zrt. tájékoztatása alapján, 2020.05.12. napján 9:00 - 16:00-ig tervezett üzemszünet várható az alábbi helyeken:
Nem kell postára mennie, rendezze otthonról vízdíj-számláját!
Hogyan fizethet? 1. átutalással, csoportos beszedési megbízással 2. Díjneten keresztül
Érettségizők figyelmébe: jelentős változások az autóbusz-közlekedésben
A VOLÁNBUSZ Zrt. a várhatóan május 4-től 21-ig lebonyolításra kerülő érettségi vizsgák elősegítése érdekében többletjáratokat indít, mely Tiszacsege települését is érinti.
Lakossági tájékoztató a keletkezett építési, bontási törmelék kezeléséről
Tiszacsege Város közigazgatási területén 2010 óta jogszabályi változások miatt nem működhet építési törmelék lerakó telep.
Tájékoztatás idősek megsegítéséről
"Az öregség valójában nem az élet vége, hanem a koronája." - tartja a mondás. Tiszacsege nagyon sok szempontból egy nagyszerű hely
Áramszüneti értesítés
Az E.ON Hungária Zrt. tájékoztatása alapján előreláthatólag 2020. május 12-én 9:00 – 16:00 óráig az alábbi közterületeken lesz tervezett üzemszünet:
Közlemény a koronavírus-járvánnyal kapcsolatban (2020. 04. 14.)
Kereken egy hónapja, hogy a koronavírus felborította a hétköznapjainkat. Magyarország kormányának gyors, hatásos és eredményre vezető intézkedései miatt
Húsvéti tájékoztató
Tisztelt Tiszacsegei Lakosok! Kedves barátaim! Orbán Viktor Miniszterelnök Úr mai bejelentésén alapulva a következőkről tájékoztatom Önöket a húsvéti időszakot
Tájékoztató a szünidei gyermekétkeztetés igénybevételének lehetőségéről
Tiszacsege Város Önkormányzatának Jegyzője tájékoztatja a Tisztelt szülőt/törvényes képviselőt, hogy a gyermekek védelméről és a gyámügyi igazgatásról szóló 1997. évi

Mayor's office

Created at: 2 months ago | Updated at: 1 month ago

Polgármester: Fekete Gergő
Alpolgármester: Simon Albert
Jegyző: Dr. Bobkó Péter


Elérhetőség: 4066 Tiszacsege, Kossuth utca 5.
E-mail: hivatal.tiszacsege@gmail.com
Telefon/Fax: 

  • +36 52 588-400 
  • +36 52 588-405

 


ÜGYFÉLFOGADÁSI REND

Fekete Gergő polgármester:

  • pénteken 8:00 - 12:00-ig.

Dr. Bobkó Péter jegyző:

  • pénteken 8:00 -12:00-ig.

Polgármesteri hivatal:

  • Hétfő: 8:00 - 12:00-ig
  • Kedd: nincs ügyfélfogadás 
  • Szerda: 13:00 - 16:00-ig
  • Csütörtök: 8:00 - 12:00-ig kivéve hatósági iroda (adó, szociális és műszaki iroda)
  • Péntek: 8:00 - 12:00-ig

Kormányablak:

  • Hétfő: 7:00 – 17:00-ig
  • Kedd: 8:00 – 16:00-ig
  • Szerda: 8:00 – 16:00-ig
  • Csütörtök: 8:00 – 18:00-ig
  • Péntek: 8:00 – 14:00-ig

Pénztári nyitva tartás:

  • Hétfő: 8:00 -12:00-ig
  • Csütörtök: 8:00 -12:00-ig

Falugazdász ügyfélfogadási rendje:

  • Hétfő: 8:00 - 16:00-ig
  • Kedd: 8.00 - 16:00-ig

A Szociális iroda ügyfélfogadási rendje:

  • Hétfő: 8:00 - 12:00-ig
  • Kedd: nincs ügyfélfogadás
  • Szerda: 13:00 - 16:00-ig
  • Csütörtök: nincs ügyfélfogadás
  • Péntek: 8:00 - 12:00-ig

 


ÜGYINTÉZŐ IRODÁK

Polgármesteri Hivatal   Közvetlen szám Hivatali mellék
Telefon   52 588-400  
Fax   52 588-405  
       
Titkárság   52 588-405  
Fekete Gergő I.em. polgármester  
Dr. Bobkó Péter I. em. jegyző 121
Eszenyi Petra I.em. titkársági előadó 122
       
       
Kissné Simon Éva Fsz. munkaügyi ügyintéző 128
Bényei Dóra Fsz. ügykezelő 113
Vásári-Orosz Andrea Fsz. igazgatási referens 131
Oláh Ferenc I.em. informatikus 130
       
Pénzügyi Csoport   52 588-400  
Langó Józsefné I.em. irodavezető 125
Fekete Gézáné Fsz. pénztáros 112
Remenyik Sándorné I.em pénzügyi ügyintéző 124
Budai Béla I.em pénzügyi ügyintéző 124
Lévainé Borsos Mónika I.em pénzügyi ügyintéző 126
Czékus Éva I.em pénzügyi ügyintéző 126
       
Igazgatási iroda   52 588-400  

Dr. Lajter Zoltán

I.em.

hatósági irodavezető

129

Vásári Krisztina

Kun-Kóti Erika

Fsz.

Fsz.

adóügyi ügyintéző

adóügyi ügyintéző

117

117

Tóth Andrea I.em. anyakönyvvezető 127
Tóth Dóra Fsz. szociális ügyintéző 131
Siposné Csőke Éva Fsz. szociális ügyintéző 131
Berecz Klaudia Fsz. műszaki ügyintéző 116

 


ÜGYSEGÉDLET

Talált tárgyakkal kapcsolatos eljárási rendről szóló tájékoztatás

 


ELEKTRONIKUS ÜGYINTÉZET

Az Integrált Kistérségi e-Közigazgatási Rendszer (IKeR) jelentős segítséget nyújt az ügyfeleknek a hatósági ügyintézés terén. Az elektronikus ügyintézés hivatali munkaidőtől függetlenül, bárki számára, a nap huszonnégy órájában, a hét valamennyi napján otthonról elérhető, jelentősen megkönnyítve ezzel az ügyfelek helyzetét.
Az ügyintézés folyamata, illetve technikai feltételei a NAV-nál (korábbi APEH) már kialakult és bevált elektronikus adóbevallás gyakorlatát követi, alkalmazása könnyen elsajátítható bárki számára, a legalapvetőbb számítógép felhasználói ismereteknél komolyabb tudás nélkül.

  • Előfeltételek:

    A szolgáltatások igénybevétele mindösszesen a központi ügyfélkapun történő regisztrációt és a társulási portálon való első bejelentkezéskor az azonosító adatok megadását igényli az ügyfél részéről az alábbi módon: A központi ügyfélkapu létesítése személyes megjelenéssel történik a körzetközponti feladatokat ellátó jegyző által működtetett okmányirodában. Személyes megjelenés esetén csak a személyazonosság igazolására, e-mail cím és felhasználói név megadására van szükség. Az ügyfél a felhasználói neve mellé jelszót kap. Ezzel létrejön a magánszemély személyes ügyfélkapuja. A központi regisztrációt követően a http://www.e-tarsulas.hu honlapon, az aktuális település oldalán, az ügyfélkapun való első belépéskor meg kell adnia az ügyfélnek a szükséges adatait, elérhetőségét a későbbi ügyintézéshez.
     
  • Technikai:

    A központi regisztrációt, illetve a helyi azonosítást követően elektronikus ügyindításra a www.e-tarsulas.hu oldalon, a település neve alatt van lehetőség. Az ügyfélkapu linkre kattintva a központi ügyfélkapun keresztül az ügyfél beléphet a rendszerbe, a központi regisztráció során kapott jelszóval illetve felhasználói névvel. A belépést követően kiválaszthatja az általa intézni kívánt ügy ügyindító nyomtatványát. A kiválasztott nyomtatvány ’jar’ állományú file-ját le kell töltenie az ügyfélnek a saját gépére. Az elektronikus ügyintézés előfeltétele, hogy az ügyfél számítógépén telepítve legyen az Általános nyomtatványkitöltő (ÁNYK) keretprogram , mely a www.apeh.hu oldalról érhető el. Csak ezzel a programmal lehet megnyitni és kitölteni az ügyindító nyomtatványt. Ezt követően az ügyfél kétféle módon küldheti el a hivatalnak elektronikusan a kérelmét: 1. a saját gépére telepített abevjava programon keresztül megnyitja a nyomtatványt, megfelelően kitölti, majd „a nyomtatvány küldése az ügyfélkapun keresztül” menüpont segítségével beküldi, 2. vagy az abevjava programmal kitöltött nyomtatványt lementi ’KR’ állományban a saját számítógépére, majd a www.magyarorszag.hu oldalon keresztül, az ügyfélkapun felhasználói nevével és jelszavával belépve feltölti a központi rendszerbe.

 


SZABÁLYZAT

MÁSOLATKÉSZÍTÉSI SZABÁLYZAT (PDF)