2020. September 22., Tuesday| Móric, Tamás
Tájékoztatás a településfejlesztési pályázatok eredményeképpen kötelező önkormányzati intézmény, infrastruktúrafejlesztés keretében nyert pályázatról
Örömmel tájékoztatom Önöket, hogy a korábbi szociális tüzelő mellett a mai napon értesültünk arról, hogy a Belügyminisztérium által kiírt településfejlesztési pályázatok eredményeképpen kötelező önkormányzati intézmény, infrastruktúrafejlesztés keretében Tiszacsege Város Önkormányzata 25 400 000 forintot nyert.
Tájékoztatás a „települési önkormányzatok szociális tüzelőanyag vásárlásához kapcsolódó kiegészítő támogatása” nyert pályázatról
Örömmel tájékoztatom Önöket, hogy Tiszacsege Város Önkormányzata a „települési önkormányzatok szociális tüzelőanyag vásárlásához kapcsolódó kiegészítő támogatása” pályázaton 15 786 100 Forint értékben 1243 köbméter lágy lombos tűzifát nyert.
Speciális tartalékosként a seregben
Már közel 50-en csatlakoztak a Hajdúságból a Magyar Honvédség által meghirdetett Speciális Önkéntes Területvédelmi Tartalékos Szolgálathoz. A program a jövőben is folytatódik, a megyeszékhelyek toborzóirodái továbbra is várják a jelentkezőket.
Tájékoztatás a szétszórt, jelöletlen szórólapokról
A ma szétszórt, jelöletlen szórólapoktól és azok tartalmától teljes mértékben elhatárolódok, semmi közöm sincs hozzá. - Fekete Gergő polgármester
Helyi Választási Bizottság polgármester-jelöltek sorrendje
Helyi Választási Bizottság polgármester-jelöltek sorrendje.
Helyi Választási Bizottság egyéni listás jelöltek sorrendje
Helyi Választási Bizottság egyéni listás jelöltek sorrendje.
Helyi Választási Bizottság soron kívüli ülése 2020. szeptember 14.
Tiszacsegei Helyi Választási Bizottsága 2020. szeptember 14. napján (hétfőn) 17 óra 00 perckor a Tiszacsegei Polgármesteri Hivatal Házasságkötő termében (4066 Tiszacsege, Kossuth utca 5.) tartja soron  kívüli ülését, melyre tisztelettel meghívom.
Tájékoztatás a vízkorlátozásról
A településen vízkorlátozás lesz 2020. 08. 31-én és 2020.09.01-jén négy csőtörés miatt.
Hirdetmény - Időközi polgármester és egyéni listás képviselők választása
A szavazás napja: 2020. október 18. A szavazás 6:00 órától 19:00-ig tart.
Meghívó a Hajdúnánási Gyógyfürdő területén megrendezésre kerülő prevenciós programra
A Család-és Gyermekjóléti Szolgálat, Központ és Városi Bölcsőde szeretettel meghívja Önt és kedves családját: 2020. szeptember 4.-én 14:00 órától 19:00 óráig tartó Hajdúnánási Gyógyfürdő területén megrendezésre kerülő prevenciós programunkra.
Tájékoztatás a Magyar Falu Program Óvodai játszóudvar és közterületi játszótér fejlesztése c. alprogramjában nyert pályázatról
Örömmel tájékoztatjuk Önöket arról, hogy Tiszacsege Város Önkormányzata a Magyar Falu Program Óvodai játszóudvar és közterületi játszótér fejlesztése c. alprogramjában 4 898 406 Forint vissza nem térítendő támogatást nyert.
Magyar államkincstár - Rendkívüli babakötvény vásárlási- és start-értékpapírszámla nyitási lehetőség
Helyszín: Tiszacsege, Polgármesteri Hivatal (4066 Tiszacsege, Kossuth utca 5.). Időpont: 2020. szeptember 9. (szerda) 13:00 – 16:00 óra
Magyar Államkincstár - Kincstári Start-számla nyitás, Start-számla áthelyezés
Tájékoztatjuk a Magyar Államkincstár az állampapír forgalmazás területén kihelyezett ügyfélfogadást tart 2020. szeptember 9-én 13:00 – 16:00 óra között Tiszacsegén a Polgármesteri Hivatal épületében (4066 Tiszacsege, Kossuth utca 5.)
Tájékoztatás földi szúnyoggyérítésről
A kezelés pontos időpontja: 2020. augusztus 17. napján, napnyugta utáni órákban. Rossz idő esetén a védekezés 2020. augusztus 18. vagy 19. napján, ugyanebben az időben kerül elvégzésre.
Közlemény - Tiszacsege településen az egyéni listás képviselőjelölt és a polgármesterjelölt állításához szükséges ajánlások számáról
Közlemény - Tiszacsege településen az egyéni listás képviselőjelölt és a polgármesterjelölt állításához szükséges ajánlások számáról
Tájékoztatás a Tiszacsegei Termálfürdő teljeskörű nyitásáról
Örömmel tájékoztatjuk Önöket arról, hogy 2020.08.08. (szombat) naptól kezdődően a megfelelő vízmintának köszönhetően Tiszacsegei Termálfürdő kis- és úszómedencéje, valamint kempingje is szeretettel várja régi és új vendégeit!
Tájékoztatás az úszótanfolyamról
A Tiszacsegei Fekete István Általános Iskola testnevelő tanárainak közreműködésével úszótanfolyam indul, amelynek időpontja 2020.08.11 (kedd) – 2020.08.15 (szombat).
Tájékoztató a Tiszacsegei Termálfürdő részleges nyitásáról
Örömmel tájékoztatjuk Önöket, hogy a Tiszacsegei Termálfürdő részleges nyitása 2020. augusztus 5-én 10:00-kor lesz.
Tájékoztatás földi szúnyoggyérítésről
A kezelés pontos időpontja: 2020. augusztus 6. napján, napnyugta utáni órákban. Rossz idő esetén a védekezés 2020. augusztus 7. vagy 8. napján, ugyanebben az időben kerül elvégzésre.
Tájékoztató légi szúnyoggyérítésről
A kezelés pontos időpontja: 2020. augusztus 03. napján, a napnyugtát megelőző 1,5 órában. Rossz idő esetén a védekezés 2020. augusztus 04. vagy 2020. augusztus 05. napján, ugyanebben az időben kerül elvégzésre.

Mayor's office

Created at: 6 months ago | Updated at: 2 months ago

Polgármester: Fekete Gergő
Alpolgármester: Bartha Jánosné
Jegyző: Dr. Bobkó Péter


Elérhetőség: 4066 Tiszacsege, Kossuth utca 5.
E-mail: hivatal.tiszacsege@gmail.com
Telefon/Fax: 

  • +36 52 588-400 
  • +36 52 588-405

 


ÜGYFÉLFOGADÁSI REND

Fekete Gergő polgármester:

  • pénteken 8:00 - 12:00-ig.

Dr. Bobkó Péter jegyző:

  • pénteken 8:00 -12:00-ig.

Polgármesteri hivatal:

  • Hétfő: 8:00 - 12:00-ig
  • Kedd: nincs ügyfélfogadás 
  • Szerda: 13:00 - 16:00-ig
  • Csütörtök: 8:00 - 12:00-ig kivéve hatósági iroda (adó, szociális és műszaki iroda)
  • Péntek: 8:00 - 12:00-ig

Kormányablak:

  • Hétfő: 8:00 – 18:00-ig
  • Kedd: 8:00 – 16:00-ig
  • Szerda: 8:00 – 18:00-ig
  • Csütörtök: 8:00 – 16:00-ig
  • Péntek: 8:00 – 12:00-ig

Pénztári nyitva tartás:

  • Hétfő: 8:00 -12:00-ig
  • Csütörtök: 8:00 -12:00-ig

Falugazdász ügyfélfogadási rendje:

  • Hétfő: 8:00 - 16:00-ig
  • Kedd: 8.00 - 16:00-ig

A Szociális iroda ügyfélfogadási rendje:

  • Hétfő: 8:00 - 12:00-ig
  • Kedd: nincs ügyfélfogadás
  • Szerda: 13:00 - 16:00-ig
  • Csütörtök: nincs ügyfélfogadás
  • Péntek: 8:00 - 12:00-ig

 


ÜGYINTÉZŐ IRODÁK

Polgármesteri Hivatal   Közvetlen szám Hivatali mellék
Telefon   52 588-400  
Fax   52 588-405  
       
Titkárság   52 588-405  
Fekete Gergő I.em. polgármester  
Dr. Bobkó Péter I. em. jegyző 121
Eszenyi Petra I.em. titkársági előadó 122
       
       
Kissné Simon Éva I. em. munkaügyi ügyintéző 128
Bényei Dóra Fsz. ügykezelő 113
Oláh Ferenc I.em. informatikus 130
       
Pénzügyi Csoport   52 588-400  
Langó Józsefné I.em. irodavezető 125
Fekete Gézáné Fsz. pénztáros 112
Remenyik Sándorné I.em pénzügyi ügyintéző 124
Budai Béla I.em pénzügyi ügyintéző 124
Lévainé Borsos Mónika I.em pénzügyi ügyintéző 126
Czékus Éva I.em pénzügyi ügyintéző 126
       
Igazgatási iroda   52 588-400  
Budainé Simon Erika I.em.    

Dr. Lajter Zoltán

I.em.

hatósági irodavezető

129

Vásári Krisztina

Kun-Kóti Erika

Fsz.

Fsz.

adóügyi ügyintéző

adóügyi ügyintéző

117

117

Tóth Andrea I.em. anyakönyvvezető 127
Tóth Dóra Fsz. szociális ügyintéző 131
Siposné Csőke Éva Fsz. szociális ügyintéző 131
Berecz Klaudia Fsz. műszaki ügyintéző 116

 


ÜGYSEGÉDLET

Talált tárgyakkal kapcsolatos eljárási rendről szóló tájékoztatás

 


ELEKTRONIKUS ÜGYINTÉZET

Az Integrált Kistérségi e-Közigazgatási Rendszer (IKeR) jelentős segítséget nyújt az ügyfeleknek a hatósági ügyintézés terén. Az elektronikus ügyintézés hivatali munkaidőtől függetlenül, bárki számára, a nap huszonnégy órájában, a hét valamennyi napján otthonról elérhető, jelentősen megkönnyítve ezzel az ügyfelek helyzetét.
Az ügyintézés folyamata, illetve technikai feltételei a NAV-nál (korábbi APEH) már kialakult és bevált elektronikus adóbevallás gyakorlatát követi, alkalmazása könnyen elsajátítható bárki számára, a legalapvetőbb számítógép felhasználói ismereteknél komolyabb tudás nélkül.

  • Előfeltételek:

    A szolgáltatások igénybevétele mindösszesen a központi ügyfélkapun történő regisztrációt és a társulási portálon való első bejelentkezéskor az azonosító adatok megadását igényli az ügyfél részéről az alábbi módon: A központi ügyfélkapu létesítése személyes megjelenéssel történik a körzetközponti feladatokat ellátó jegyző által működtetett okmányirodában. Személyes megjelenés esetén csak a személyazonosság igazolására, e-mail cím és felhasználói név megadására van szükség. Az ügyfél a felhasználói neve mellé jelszót kap. Ezzel létrejön a magánszemély személyes ügyfélkapuja. A központi regisztrációt követően a http://www.e-tarsulas.hu honlapon, az aktuális település oldalán, az ügyfélkapun való első belépéskor meg kell adnia az ügyfélnek a szükséges adatait, elérhetőségét a későbbi ügyintézéshez.
     
  • Technikai:

    A központi regisztrációt, illetve a helyi azonosítást követően elektronikus ügyindításra a www.e-tarsulas.hu oldalon, a település neve alatt van lehetőség. Az ügyfélkapu linkre kattintva a központi ügyfélkapun keresztül az ügyfél beléphet a rendszerbe, a központi regisztráció során kapott jelszóval illetve felhasználói névvel. A belépést követően kiválaszthatja az általa intézni kívánt ügy ügyindító nyomtatványát. A kiválasztott nyomtatvány ’jar’ állományú file-ját le kell töltenie az ügyfélnek a saját gépére. Az elektronikus ügyintézés előfeltétele, hogy az ügyfél számítógépén telepítve legyen az Általános nyomtatványkitöltő (ÁNYK) keretprogram , mely a www.apeh.hu oldalról érhető el. Csak ezzel a programmal lehet megnyitni és kitölteni az ügyindító nyomtatványt. Ezt követően az ügyfél kétféle módon küldheti el a hivatalnak elektronikusan a kérelmét: 1. a saját gépére telepített abevjava programon keresztül megnyitja a nyomtatványt, megfelelően kitölti, majd „a nyomtatvány küldése az ügyfélkapun keresztül” menüpont segítségével beküldi, 2. vagy az abevjava programmal kitöltött nyomtatványt lementi ’KR’ állományban a saját számítógépére, majd a www.magyarorszag.hu oldalon keresztül, az ügyfélkapun felhasználói nevével és jelszavával belépve feltölti a központi rendszerbe.

 


SZABÁLYZAT

MÁSOLATKÉSZÍTÉSI SZABÁLYZAT (PDF)