2020. július 09., csütörtök| Lukrécia, Veronika, Hajnalka
Igazgatási szünet a Tiszacsegei Polgármesteri Hivatalban
Tájékoztatjuk Önöket, hogy Tiszacsege Város Önkormányzatának Képviselő-testülete 7/2020. (I. 30.) KT. számú határozatával a Tiszacsegei Polgármesteri Hivatalban 2020. július 20. napjától 2020. július 31. napjáig tartó igazgatási szünetet rendelt el, mely időszak alatt az ügyfélfogadás szünetel.
Tájékoztató földi szúnyoggyérítésről
Ezúton értesítjük a lakosságot, hogy településünk területén földi úton történő szúnyoggyérítés kerül elvégzésre. A kezelés pontos időpontja: 2020. július 7. napján, napnyugta utáni órákban. Rossz idő esetén a védekezés 2020. július 8-9. napján, ugyanebben az időben kerül elvégzésre.
A lakosság tűzmegelőzési ismereteinek felmérése és fejlesztése
Az Országos Tűzoltósági Főfelügyelőség (OTF) a lakosság tűzmegelőzési ismereteinek felmérése és fejlesztése céljából online felületen kitölthető interaktív tűzvédelmi teszteket készített, illetve továbbiakat készít.
E.ON üzemszünet értesítő
Tájékoztatjuk önöket, hogy településükön tervezett áramszünet lesz.
Összefogással a gyermekekért, a Kárpát-medencei magyarságért
Kérjük, csatlakozzon Ön is a Magyar Örökség díjas programhoz, a búzagyűjtéshez, mely idén, Trianon után száz évvel, immár tizedik alkalommal kerül meghirdetésre!
Tájékoztató a Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadás szüneteléséről
Tájékoztatjuk Önöket, hogy áramszünet miatt a Tiszacsegei Polgármesteri Hivatalban 2020. július 2. napján (csütörtökön) az ügyfélfogadás szünetel.
Tájékoztató a „Nyári diákmunka 2020." program indításáról
A 2013-2019-es évekhez hasonlóan az Innovációs és Technológiai Minisztérium koordinálása mellett az állami foglalkoztatási szervként eljáró fővárosi/megyei kormányhivatalok és az állami foglalkoztatási szervként eljáró járási hivatalok megvalósításával „Nyári diákmunka 2020" elnevezéssel munkaerőpiaci programot indítanak. 
Afrikai sertéspestis miatt szigorúan korlátozott terület bővítését elrendelő határozat
A Hajdú-Bihar Megyei Kormányhivatal eljáró Élelmiszerlánc-biztonsági és Földhivatali Főosztály Élelmiszerlánc-biztonsági és Állategészségügyi Osztály elsőfokú élelmiszerlánc-biztonsági és állategészségügyi hatósági jogkörében eljárva meghozták az alábbi határozatot:....
E.ON üzemszünet értesítő
Tájékoztatjuk önöket, hogy településükön tervezett áramszünet lesz.
Tájékoztatás a földi szúnyoggyérítésről
Ezúton értesítjük a lakosságot, hogy településünk területén földi úton történő szúnyoggyérítés kerül elvégzésre.
E.ON üzemszünet értesítő
Tájékoztatjuk önöket, hogy településükön tervezett áramszünet lesz.
Lakossági fórum meghívó
2020. június 23-án (kedden) 17:00 órai kezdettel lakossági fórumot tartunk a Szolgáltató Csarnokban (4066 Tiszacsege, Fő utca 43-45.)
Tiszacsege Kommunális Szolgáltató Szervezet pályázatot hirdet sírásó munkakör betöltésére
Kijelölt sírhely kiásása,behantolása,temetés után a sírok közötti hely rendberakása. Halottszállításban való közreműködés, halott elhelyezése hűtőbe. Temetési szertartáson való aktív részvétel (ravatalozás, a halott szállító járműbe történő elhelyezése, virágok, koszorúk kiszállítása). Temető területén fűnyírás, szemételtakarítás, téli hónapokban hóeltakarítás, síkosságmentesítés.
Tiszacsege Kommunális Szolgáltató Szervezet pályázatot hirdet vízkezelő munkakör betöltésére
Medencék karbantartása, javítása, tisztítása, megfelelő hőfokú vízzel való ellátása. A medencék állagának megőrzéséhez szükséges javítási munkák elvégzése. A strand területén karbantartási feladatokban való közreműködés (fűnyírás, szemételtakarítás, téli hónapokban hóeltakarítás, síkosságmentesítés).
E.ON üzemszünet értesítő
Áramszünet helye: Tiszacsege-Nagymajor teljes település. Ideje: 2020.06.19., 09:00-16:00 óra között
Tájékoztatás a Magyar Falu program keretein belül megújult Központi Ügyelet és orvosi rendelőjéről
2020. június 11-én (csütörtökön) 14:00 órai kezdettel átadásra kerül a Magyar Falu program keretein belül megújult Fő utca 42. szám alatt található Központi Ügyelet és orvosi rendelő.
Afrikai sertéspestis miatt szigorúan korlátozott terület bővítését elrendelő határozat
A Hajdú-Bihar Megyei Kormányhivatal eljáró Élelmiszerlánc-biztonsági és Földhivatali Főosztály Élelmiszerlánc-biztonsági és Állategészségügyi Osztály elsőfokú élelmiszerlánc-biztonsági és állategészségügyi hatósági jogkörében eljárva meghoztam az alábbi határozatot:....
Felhívás a villamos hálózatok környezetének tisztántartására
Az E.ON Tiszántúli Áramhálózat Zrt. felhívja az ellátási területén lévő ingatlantulajdonosokat, Használókat, Kezelőket, Bérlőket- ideértve a természetes- és növényvédelmi területek kezelőit, az erdészeteket, önkormányzatokat- a villamos hálózatok nyomvonalát és a biztonsági övezetet érintő akár élő, akár elszáradt, gondozott vagy gondozatlan fák, bokrok, növényzet eltávolítására, a fák gallyazásának elvégzésére.
E.ON üzemszünet értesítő
Áramszünet ideje: 2020.07.02., 09:30-16:00 óra között
Tájékoztatás a helyi önkormányzati választás óta eltelt időszak alatti első nyertes pályázatról
Döntés született a TOP-2.1.3-16 Települési környezetvédelmi infrastruktúra-fejlesztések című pályázatban.

Polgármesteri Hivatal

Létrehozva: 3 hónapja | Módosítva: 18 órája

Polgármester: Fekete Gergő
Alpolgármester: Bartha Jánosné
Jegyző: Dr. Bobkó Péter


Elérhetőség: 4066 Tiszacsege, Kossuth utca 5.
E-mail: hivatal.tiszacsege@gmail.com
Telefon/Fax: 

  • +36 52 588-400 
  • +36 52 588-405

 


ÜGYFÉLFOGADÁSI REND

Fekete Gergő polgármester:

  • pénteken 8:00 - 12:00-ig.

Dr. Bobkó Péter jegyző:

  • pénteken 8:00 -12:00-ig.

Polgármesteri hivatal:

  • Hétfő: 8:00 - 12:00-ig
  • Kedd: nincs ügyfélfogadás 
  • Szerda: 13:00 - 16:00-ig
  • Csütörtök: 8:00 - 12:00-ig kivéve hatósági iroda (adó, szociális és műszaki iroda)
  • Péntek: 8:00 - 12:00-ig

Kormányablak:

  • Hétfő: 8:00 – 18:00-ig
  • Kedd: 8:00 – 16:00-ig
  • Szerda: 8:00 – 18:00-ig
  • Csütörtök: 8:00 – 16:00-ig
  • Péntek: 8:00 – 12:00-ig

Pénztári nyitva tartás:

  • Hétfő: 8:00 -12:00-ig
  • Csütörtök: 8:00 -12:00-ig

Falugazdász ügyfélfogadási rendje:

  • Hétfő: 8:00 - 16:00-ig
  • Kedd: 8.00 - 16:00-ig

A Szociális iroda ügyfélfogadási rendje:

  • Hétfő: 8:00 - 12:00-ig
  • Kedd: nincs ügyfélfogadás
  • Szerda: 13:00 - 16:00-ig
  • Csütörtök: nincs ügyfélfogadás
  • Péntek: 8:00 - 12:00-ig

 


ÜGYINTÉZŐ IRODÁK

Polgármesteri Hivatal   Közvetlen szám Hivatali mellék
Telefon   52 588-400  
Fax   52 588-405  
       
Titkárság   52 588-405  
Fekete Gergő I.em. polgármester  
Dr. Bobkó Péter I. em. jegyző 121
Eszenyi Petra I.em. titkársági előadó 122
       
       
Kissné Simon Éva Fsz. munkaügyi ügyintéző 128
Bényei Dóra Fsz. ügykezelő 113
Vásári-Orosz Andrea Fsz. igazgatási referens 131
Oláh Ferenc I.em. informatikus 130
       
Pénzügyi Csoport   52 588-400  
Langó Józsefné I.em. irodavezető 125
Fekete Gézáné Fsz. pénztáros 112
Remenyik Sándorné I.em pénzügyi ügyintéző 124
Budai Béla I.em pénzügyi ügyintéző 124
Lévainé Borsos Mónika I.em pénzügyi ügyintéző 126
Czékus Éva I.em pénzügyi ügyintéző 126
       
Igazgatási iroda   52 588-400  

Dr. Lajter Zoltán

I.em.

hatósági irodavezető

129

Vásári Krisztina

Kun-Kóti Erika

Fsz.

Fsz.

adóügyi ügyintéző

adóügyi ügyintéző

117

117

Tóth Andrea I.em. anyakönyvvezető 127
Tóth Dóra Fsz. szociális ügyintéző 131
Siposné Csőke Éva Fsz. szociális ügyintéző 131
Berecz Klaudia Fsz. műszaki ügyintéző 116

 


ÜGYSEGÉDLET

Talált tárgyakkal kapcsolatos eljárási rendről szóló tájékoztatás

 


ELEKTRONIKUS ÜGYINTÉZET

Az Integrált Kistérségi e-Közigazgatási Rendszer (IKeR) jelentős segítséget nyújt az ügyfeleknek a hatósági ügyintézés terén. Az elektronikus ügyintézés hivatali munkaidőtől függetlenül, bárki számára, a nap huszonnégy órájában, a hét valamennyi napján otthonról elérhető, jelentősen megkönnyítve ezzel az ügyfelek helyzetét.
Az ügyintézés folyamata, illetve technikai feltételei a NAV-nál (korábbi APEH) már kialakult és bevált elektronikus adóbevallás gyakorlatát követi, alkalmazása könnyen elsajátítható bárki számára, a legalapvetőbb számítógép felhasználói ismereteknél komolyabb tudás nélkül.

  • Előfeltételek:

    A szolgáltatások igénybevétele mindösszesen a központi ügyfélkapun történő regisztrációt és a társulási portálon való első bejelentkezéskor az azonosító adatok megadását igényli az ügyfél részéről az alábbi módon: A központi ügyfélkapu létesítése személyes megjelenéssel történik a körzetközponti feladatokat ellátó jegyző által működtetett okmányirodában. Személyes megjelenés esetén csak a személyazonosság igazolására, e-mail cím és felhasználói név megadására van szükség. Az ügyfél a felhasználói neve mellé jelszót kap. Ezzel létrejön a magánszemély személyes ügyfélkapuja. A központi regisztrációt követően a http://www.e-tarsulas.hu honlapon, az aktuális település oldalán, az ügyfélkapun való első belépéskor meg kell adnia az ügyfélnek a szükséges adatait, elérhetőségét a későbbi ügyintézéshez.
     
  • Technikai:

    A központi regisztrációt, illetve a helyi azonosítást követően elektronikus ügyindításra a www.e-tarsulas.hu oldalon, a település neve alatt van lehetőség. Az ügyfélkapu linkre kattintva a központi ügyfélkapun keresztül az ügyfél beléphet a rendszerbe, a központi regisztráció során kapott jelszóval illetve felhasználói névvel. A belépést követően kiválaszthatja az általa intézni kívánt ügy ügyindító nyomtatványát. A kiválasztott nyomtatvány ’jar’ állományú file-ját le kell töltenie az ügyfélnek a saját gépére. Az elektronikus ügyintézés előfeltétele, hogy az ügyfél számítógépén telepítve legyen az Általános nyomtatványkitöltő (ÁNYK) keretprogram , mely a www.apeh.hu oldalról érhető el. Csak ezzel a programmal lehet megnyitni és kitölteni az ügyindító nyomtatványt. Ezt követően az ügyfél kétféle módon küldheti el a hivatalnak elektronikusan a kérelmét: 1. a saját gépére telepített abevjava programon keresztül megnyitja a nyomtatványt, megfelelően kitölti, majd „a nyomtatvány küldése az ügyfélkapun keresztül” menüpont segítségével beküldi, 2. vagy az abevjava programmal kitöltött nyomtatványt lementi ’KR’ állományban a saját számítógépére, majd a www.magyarorszag.hu oldalon keresztül, az ügyfélkapun felhasználói nevével és jelszavával belépve feltölti a központi rendszerbe.

 


SZABÁLYZAT

MÁSOLATKÉSZÍTÉSI SZABÁLYZAT (PDF)